Aikido

2. kyu - nikyu

Šest mesecev treninga, 60 ur. Udeležba na seminarju.

Veščine

ryokatatori kokyunage prijem za obe rami, met z izdihom, met z obratom
ryokatatori kotegaeshi prijem za obe rami, met z vzvodom na zapestju in zaključek
ushiro katatori kokyunage prijem od zadaj za rame, met z izdihom, met z obratom
katate ryotetori kokyunage prijem z obema rokama za eno roko, met z izdihom, met z obratom
katatori menuchi iriminage prijem za ramo in udarec shomenuchi ali yokomenuchi, met z vstopom
maegeri kokyunage brca z nogo, met z izdihom
ryotetori koshinage prijem za obe roki, met preko boka
hanmi hantachi waza: obramba kleče proti stoječemu nasprotniku:
katatetori shihonage prijem za roko, met na štiri strani
katatetori sankyo prijem za roko, tretji vzvod- zaključek z metom ali vzvodom
munetsuki kotegaeshi udarec v prsa, met z vzvodom na roki in zaključek
jo kata 1 prva vaja z jojem
jiyu waza: prosti napad prosti napad in prosta obramba

Ki testi

aguro no shisei sedenje s prekrižanimi nogami
kata ashiage dvignjena roka in noga
agaranai karada nedvigljivo telo
ustna vprašanja:
- štiri osnovna načela aikida (1. držati eno točko- umirimo um; 2. popolna sproščenost- pridobivanje energije brez mišične napetosti: 3. ohranjati težišče v spodnjem delu telesa- postanemo bolj stabilni: 4. razširjati energijo- energija teče iz ene točke v drugo).
- kaj je aikido?
meisoho
meditacija (osnovna pravila meditacije)
kokyuho dihalna vaja